GDPR - Extra informatie met betrekking tot QMS BVBA

Beste gebruikers van Snap Surveys. 

Eerstdaags zal u een mail ontvangen vanwege NSF International, het moederbedrijf van QMS (verdeler van Snap Surveys in de Benelux) met betrekking tot GDPR. De documentatie die u ontvangt zal in 2 talen zijn opgesteld, Engels-Nederlands en/of Engels-Frans. 

Mag ik u verzoeken om deze aandachtig te lezen en de instructies in de mail die u zal ontvangen op te volgen?

Ik weet dat er bijkomend van sommige klanten documenten werden opgestuurd naar QMS. Deze verzoeken zijn in behandeling door het moederbedrijf, die me verplicht elke communicatie mbt GDPR aan hen over te maken. Gezien de taalproblematiek (Moederbedrijf is gevestigd in Michigan USA) en de vele vragen die zij krijgen (er zijn wereldwijd meer dan 40.000 klanten) kan dit nog wel even duren.

Ik vraag u dan ook geduld te hebben, en in elk geval na te kijken of de generieke documentatie die u van NSF zal ontvangen, voldoet aan uw specifieke GDPR vragen en eisen.

Zoja, des te beter, zo neen, blijf ik beschikbaar voor vragen en opmerkingen. U kan ook steeds rechtstreeks contact opnemen met de afzender(s) van de bewuste mail.

Beste groeten,

Stefaan Potums

GM QMS BVBA

Aanmelden of registreren om een reactie te posten